2013. szeptember 5., csütörtök

4. rész - Első Randi

Sziasztok!:) Meghoztuk a 4. részt is.. ez hosszabb lett mint a többi, reméljük tetszeni fog, jó olvasást! ^^ 
Egyébként még ma fent lesz az 5. rész is!:))

de akkor..

-Jó Reggelt London!- ordította Niall. Minden reggel ezt csinálja. -Ti? mi? mivan?
Elhúzódtunk egymástól..
-Mi lenne? Csak tányérért nyúltam.-magyarázta Jade.
-Jaa..te...na mindegy..-mondta Niall.
Lassan mindenki lejött.. Én is Liam elkezdtünk ebédet főzni..Niall elment valahová.
-Jó Reggelt!- köszönt Hope.
-Jól aludtál álomszuszék?- kérdezte Liam.
-Igen!- mondta Hope álmos fejjel.
-Mi lesz az ebéd?- kérdezte.
-Kukorica leves és gyros.-mondtam.- Valaki terítsen!
-Igenis, szakácsúr!- mondta Louis. :D
Megebédeltünk..akkor vettem észre, hogy Zayn nincs itt..
-Héé Zayn hol van?- kérdeztem persze senki nem adott választ a kérdésre.. -Megyek, megnézem!- mondtam.
-Majd én, jó?- kérdezte Hope.
-Jó.. de semmi hancúr!- mondtam nevetve.
-Dugulj el!- mondta, majd felszaladt a lépcsőn.

*Hope szemszöge*

Bekopogtam.. semmi...
Csapkodást hallottam,  dörömbölést majd azt, hogy "Vége fogd fel!"..ordíbált..
Bementem..
Csak Zayn volt bent.. valakivel beszélt telefonon... Nem látta, hogy mögötte vagyok..többször beleverte az öklét a falba.. Nem értettem miért ilyen ideges.
-Zayn!- mondtam csendesen...amikor megláttam a kezét azt hittem elájulok. Véresre verte.-Zayn mi a baj??- kérdeztem aggódva.
-"Fogd már fel, hogy vége van! Nem érdekelsz többé!"- ordította még mindig a telefonba.
Földhöz vágta a telefont majd bezárkózott a fürdőbe.
Leültem az ágyára és megvártam míg ki jön, ami pár perc múlva meg is történt.
-Te ilyen sokáig vártál?- kérdezte. Bólintottam. Felálltam, és szorosan megöleltem Őt, amit azonnal viszonzott is.
-Elmondod mi a baj?- 
-... Szakítottam a barátnőmmel.. vagyis..már ex barátnő..-magyarázta.
-Már nem szereted?- tettem fel az újabb kérdést.
-Nem!- vágta rá rögtön. -Tudod.. megtetszett egy másik lány..és.. folyamatosan csak rá tudok gondolni.. nem Perrie-re. Így nincs sok értelme egy kapcsolatnak..
-És az a másik lány..tudja ezt?
-Még nem..-sütötte le pilláit.
-Miért nem mondod el neki?!
-Nem tudom.. félek..hogy én nem érdeklem őt.- dadogott és bevallom egész édes volt.
-Ha nem próbálod meg, sosem tudod meg.!- biztattam és megsimítottam a karját.
Már megint úgy érzem magam, mint Dr. Phill..
-Tudod mit.. igazad van.. Hamarosan elmondom neki!- villantotta ki gyönyörű fogsorát.-Köszönöm Hope!- adott egy nagy cuppanósat az arcomra.
-Holnap hová megyünk?-kérdeztem hirtelenjében, mosollyal az arcomon.
-Az meglepetés!-súgta lágy hangon a fülembe.
-Legalább azt áruld el, hogy mit vegyek fel!- kérleltem.
-Hmm..lássuk csak..-húzta az időt.- Valami elegánsat, csinosat... szexit.- csillantak fel gesztenye barna szemei.
-Miért máskor nem vagyok szexi??- kérdeztem felháborodott hangon, persze nem gondoltam komolyan.
-Azt nem mondtam.- kacsintott majd adott egy puszit az arcomra. Kicsit elpirultam.. nem akartam belenézni a szemeibe, de Zayn felemelte az állam és mélyen a szemembe nézett, csak, hogy ezt az idilli pillanatot a telefonom csörgése zavarta meg.
-Haló.- mondtam a telefonba.
-Mit csináltok?- kérdezte egy férfi hang.. Louis volt.
-Sakkozunk!- vágtam rá, mire a háttérből nevetést hallottam, gondoltam ki voltam hangosítva így gyorsan letettem.
-Le kellene mennünk, de még előtte bekötöm a kezed!
-Jó. 
Kimentünk a fürdőszobába, el láttam Zayn sebét, majd lementünk a konyhába a többiekhez.

*Jade szemszöge*

Ez a nap csak lustítással telt. Megbeszéltem Eleanorral, hogy holnap elmegyünk vásárolni.

Már későn járt ezért elmentem zuhanyozni.. befeküdtem az ágyamba.. forgolódtam.. hallgattam zenét hátha elalszok, de nem.
Átmentem Hope-hoz hátha nem aludt még el.
Aludt..
Liam, Daniellel volt..hallatszott is, be se kellett menni hozzá..(*perverzmosoly*)
Zayn.. hát vele nem vagyok annyira jóba..
Loui Eleanorral van.. Niall pedig még nincs itthon. 
Harry maradt. Hát hozzá meg biztos, hogy nem megyek!
....Francba! Csak bekopogtam.... Nem hallottam semmit..
Hirtelen valaki átölelt hátulról.. megugrottam.
-Nyugi csak én vagyok..Harry!- súgta.
-A frászt hozod rám!- mondtam zihálva mert ajkai a nyakamat kényeztették..de kimásztam kezei közül..
Szembe fordultam vele.. meglepődött a reakciómon.
-Miért kerestél?-kérdezte.
-Nem tudok aludni.. és csak Te vagy ébren.- magyarázkodtam.
-Mit szeretnél csinálni?- mosolygott.
-Bármit!- mondtam azonnal.. de már megint nem gondolkodtam mielőtt beszéltem.
-Bármit?!??- Nézett a szemembe majd közeledett felém.. Megállítottam a kezeimmel..
-Szűkítsük le a "Bármit" Harry!-kuncogtam.
-Akkor elmegyünk várost nézni?- ajánlotta fel.
-Hát éjszaka sokat lehet ám látni Londonból.- mondtam.
-Éjszaka a legszebb!- vágta rá.-Öltözz fel és-vagy le nekem mindegy.. 
Rácsaptam a hátára, amitől kuncogás tört fel belőle.
-Van 5 perced Édes!- mondta majd bement a szobájába.
Gyorsan bementem én is a szobámba.. beszaladtam a fürdőbe és kifésültem a hajam, és úgy hagytam. Sminket sem tettem fel, estére felesleges, vagy hajnalra..vagy mi van most..
-Kész vagy?-hallottam a szobából.
-Nem.. Kimondta, hogy bejöhetsz?- kérdeztem.
-Nekem nem kell engedély!- mondta nevetve.
Bementem a szobámba. Még át se öltöztem... Túrtam a szekrényemben..végül kiválasztottam egy csőnacit, azzal a felsővel amin Harry-n volt.. (ruha)
-Menj ki!- parancsoltam rá.
-Megnézed a fürdő szobád!- mondta majd el is ment.
Levettem a felsőt, felvettem egy melltartót, levettem a pizsama nadrágomat aztán az ágyra dobtam. Pillantásom megakadt a fürdőszoba ajtajában álló Harry-n aki elégedetten mért végig.
-Harry!! Mióta állsz ott?- kérdeztem idegesen. 
-Már egy ideje..- mondta elégedett mosollyal.
-Rohadj meg, Styles!- ordítottam rá, majd felpofoztam.. ezek után már csak azt vettem észre, hogy Harry letepert és Ő volt felül.. elpirultam.. mert még mindig fehérnemű volt rajtam.
-Ezt miért kaptam?-kérdezte mosolyogva.
-Mintha nem tudnád!- mondtam.- Harry, összenyomsz és nem kapok levegőt!
Lemászott rólam, és segített nekem is felállni. 
Felöltöztem.
Elindultunk Harry Range Roverével, mert messze volt a város központtól a ház.
Elmentünk enni. Megnéztük a Big Ben-t, voltunk a London Eyes-on..

*Másnap*

Jó illat kúszott fel az orromba.. Kinyitottam a szemem és felültem. 
Harry mellettem ébredezett , és az ő szobájába voltunk. 
-Harry... ébredj már!!- költöttem.
-Mi az?!- kérdezte majd rám nézett.
-Miért vagyok a Te szobádban?
-Mert be aludtál az autómba.. -nyöszörgött.
-És miért a te szobádba hoztál??-kérdeztem..amilyen perverz kitudja mit csinál velem.. 
-Mert a tiéd messze volt!- mondta.
-A szobám a tiéddel van szemben!!!- morogtam rá.
-Örülj neki, hogy nem hagytalak a kocsiba!- morgott vissza, de elnevettük magunkat.
-Köszönök mindent!- mondtam majd nyomtam egy puszit az arcára.. 
-Nincs mit!- mondta féloldalas mosollyal.











*Hope szemszöge*

Egész éjszaka azon járt az eszem, hogy Zayn-nek tetszik valaki.. pedig kezdem meg kedvelni őt..áhh.. Hope, nem lehet! Verd ki a fejedből őt.. Nem szerethetsz bele egy egy hírességbe..és ugyan mintha Zayn-nek pont egy átlagos lány kéne..pff..ugyan már.. de akkor miért hívott volna el randizni?

Ezekkel a gondolatokkal a fejemben, feküdtem be az ágyba és aludtam az igazak álmát.

*Másnap*

Reggel arra ébredtem-már ha a 11 óra reggelnek számít- hogy szemembe süt a nap. Kikászálódtam az ágyból..magamra húztam a babarózsaszín köntösömet és csiga lassúsággal de lementem a konyhába.
Liam, Danielle, Louis és Zayn már lent voltak.
Leültem az egyik székre, aztán jobban átgondolva a dolgokat felálltam és csináltam magamnak nutellás gofrit majd vissza ültem a helyemre, mikor Niall rontott be a konyhába, kinek tekintete megállapodott rajtam.  Gyors léptekkel indult meg felém.. felkapott és megpörgetett a levegőbe..
-Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!- kiabálta 200 wattos mosollyal az arcán.
A többiek "WTF?" fejjel néztek ránk.
-Ömm.....Niall?- néztem rá..gondolom azzal kapcsolatban amiről tegnap reggel beszéltünk..remélem összejött neki. Igazán megérdemelne már egy lányt, aki nem csak a pénzéért és hírnevéért van vele. :)
-Srácok..khmm..tudjátok, Hope sokat segített egy lánnyal kapcsolatban, aki nagyon tetszik.. Hála neki, mertem kockáztatni..ééés..hát mostmár nem tartozom a szinglik sorába!!-vigyorgott mint a vad alma.
-Hű. Gratulálunk!- mondta Li mindenki nevében.
-Na és ki a szerencsés?- mosolygott Dani, miközben kávéját szürcsölte.
-Az egyenlőre titok..de idővel megtudjátok, igérem!- kacsintott majd felment.

*Délután*

-Jade! Légyszi segíts ruhát választaniii!- túrtam a szekrényem.
-Miért hová mész?-kérdezte.
-Vacsorázni...Zaynnel.- ahogy ezt kimondtam arcomat enyhe pír borította.
-Óó, neked tetszik Zayn?-vigyorgott.
Ettől még jobban elpirultam, ami Jade-nek is feltünt.
-Mi? Zayn? Dehogy!- reagáltam gyorsan.
-Ugyan már.. látszik rajtad, ne tagadd!- kuncogott.

-Jó, kezdem egészen megkedvelni, de más tetszik neki!
-Ezt mégis honnan tudod?- kérdezte meglepődve.
-Tegnap mondta.. mikor felmentem megnézni, ebéd közben..-sütöttem le szemem.
-Nos..akkor honnan tudod, hogy nem te tetszel neki?!
-Fogd be!- vágtam hozzá egy párnát.-Különben is! Zayn-t nem érdekelné egy magam fajta lány.. 
-Miért is nem? Hiszen gyönyörű vagy..okos, vicces, kedves,jó fej..és még sorolhatnám...ha meg még is akkor egy idióta és kész!- mosolygott.
-Köszönöm!- öleltem meg és adtam puszit az arcára.
-Ugyan, semmiség!-simított egyet karomon.-Na akkor kiválasztjuk azt a ruhát?
Bólintottam.
Egy bő 10 perces keresés után megtaláltuk a megfelelő ruhát.
-Zayn-nek lefog esni az álla!.. Viszont most mennem kell, Eleanorral vásárolni megyünk. Jó szórakozást! Sziaa..
-Köszi, és köszönöm a segítséget, sziaa!- köszöntem el, majd a fürdőbe vettem az irányt.

*Jade szemszöge*

Miután segítettem Hope-nak kiválasztani a ruhát, én is elmentem készülődni. 
Átöltöztem, majd lebaktattam a lépcsőn.
El már a nappaliban várt rám.
-Szia csajszi!- jött oda és két puszival üdvözölt.
-Sziaa. Indulhatunk?- mosolyogtam.
-Naná!- mondta El és a táskámat felkapva indultunk útnak.
Negyed óra múlva már a bevásárlóközpontban voltunk.
-Na hová menjünk?- kérdezte újdonsült barátnőm.
-Nem tudom.. Most vagyok itt először, válassz te!- mondtam. 
-Jó, akkor Forever21?-mosolygott.
-Rendben!- mosolyogtam vissza.
Rajongók nélkül, természetes nem úszhattuk meg..vagyis inkább csak El.. kértek tőle aláírást, közös képet és kérdezgettek ezt-azt a srácokról.
-Ne haragudj!- mondta bánóan Eleanor.
-Semmi gond, megértem, végülis egy híresség barátnője vagy!- mosolyogtam biztatás kép.
-Nos igen.. de kárpótlásul veszek neked valamit.- mondta.
-Ugyan ár El, nem kell e-miatt rám költened a pénzed!
-Ne csináld már Jade..legalább egy ékszert had vegyek.- nézett kiskutya szemekkel. 
-Na jó.- adtam meg magam végül.

*Hope szemszöge*

Bő 20 percre kész vagyok, z ágyamon ülök és Zayn-t várom.
Kopogtak. Felálltam és kinyitottam. Zayn volt az.
Fekete nadrágot, fehér 'V' nyakú pólót, és fekete zakót viselt. Nagyon elegáns volt így.
-Gyönyörű vagy! Látom észbe tartottad a "kérésem".- mért végig elbűvölő szemeivel. 
1 percig zavarodottan álltam, de aztán le esett, hogy azt a kérést, miszerint valami elegánsat, de szexit. :D

-Köszönöm!- sütöttem le pilláim. Megint csak sikerült elérnie, hogy elpiruljak.
-Indulhatunk?- tartotta karját, mint egy úri ember.
-Persze.-mondtam és belekaroltam.

Kinyitotta nekem az ajtót, hogy betudjak szállni, majd megkerülve az autót, Ő is beszállt. Elfordította a kulcsot, mire a motor hangos moraja ütötte meg a fülem. 
Hamarosan megérkeztünk az étteremhez. 
-Zayn, nem kellet volna ennyit rám költened!- csodáltam az éttermet.
-Neked csak a legjobbat!- puszilt bele a hajamba.

Ahogy beléptünk, tátva maradt a szám. Elképesztő volt ez a hely, de egyben romantikus. 
Lágy zene szólt.. a terem telis-tele emberekkel. 
-Jónapot! Miben segíthetek?- kérdezte egy középkorú nő.
-Üdv. Malik néven van asztal foglalásunk.-mondta Zayn. 
-Jöjjenek, megmutatom az asztalukat!- indult meg a nő, Zayn pedig a derekamat átkarolva indult utána.
5 perc elteltével, a vacsoránkat fogyasztottuk ami valami mennyei volt. El se hiszem, hogy Zayn elhozott egy ilyen helyre.
Épp a boromból kortyoltam, mikor Zayn megszólalt.
-Hope!
-Igen?-tettem le az asztalra a pohár bort.
-Emlékszel még a tegnapi beszélgetésünkre?-kérdezte.
-Igen, miért?-kérdeztem vissza.
-Hát szóval... Az a lány akiről beszéltem.. 
-Aki tetszik?- vágtam a szavába.
-Igen, Ő. Szóval az a lány... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése