2013. szeptember 3., kedd

3. rész - Mindenhez két ember kell!

*Zayn szemszöge*

Ahogy láttam Hope-ot.. Nagyon szomorú a szüle miatt...megsajnáltam és megvigasztaltam, bevallom nagyon tetszik, de..
Nem tudom. Annyira aranyos, kedves és szép..
Nyugodtan szuszog a mellkasomon és ölel.
Jólesik, de nem szabad...mert ha megkedvelem utána megismerem, majd beleszeretek..
Nem tehetem ezt vele...

Mi ez a nevetgélés?
Megpróbáltam felkelni úgy, hogy ne Hope ne ébredjen fel.
Oda mentem az erkély ajtóhoz, kinyitottam majd kimentem az erkélyre..
Harry a medencébe volt és mindenki nevetgélt valamin..

Mi ez a zaj? -kérdezte mögülem egy selymes hang.
Hátranéztem és elmosolyodtam..pedig nem akartam.. Hope volt az.
-A srácok hülyéskednek!- mondtam nevetve.
-Mi olyan vicces?- kérdezte elpirulva.
Csak megráztam a fejem.
-Le menjünk?- kérdeztem hirtelen.
-Persze.- mondta mosollyal az arcán.

*Medencénél*

Amikor lementünk mindenki elkezdett "Húúúzni" mert együtt voltam Hope-al.
-Hol voltatok fiatalok?- kérdezte Louis röhögve.
-Csak megmutattam neki az autómat..-hazudtam, hogy ne legyen még cikibb..
Hope lábujj hegyre állt és belesúgta a fülembe, hogy- "Jövök neked eggyel!"- Én pedig vissza súgtam, hogy " holnap után elviszlek vacsizni és kvittek vagyunk."
Bólintott.

*Hope szemszöge*

Olyan kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezen a "vacsin"... Úgy érzem kezdem kedvelni Zaynt.
Liam jött felém..

-Áll még a film?-kérdezte Li.
-Hogyne.-mondtam mosolyogva.
-Csak azt szeretném mondani, hogy nem kell félre értened a filmezést.. Nehogy azt hidd, hogy nyomulok..
-Van barátnőm, Danielle.. -mondta Liam egy szusszal.
-Nem gondoltam semmi ilyesmire de jó tisztázni az ilyet..- mondtam meg könnyebbülve.
-Csak nem szeretném, ha bárki is félre értené..-magyarázta meg majd tett rám egy 100 wattos mosolyt.
-Értem én. :D - mondtam.
-Akkor remélem nem haragszol..-mondta majd felkapott az ölébe és beugrott velem a medencébe.. csak sikítottam.
-Véged Payne!- mondtam bosszúálló hangon.

*Este*

Azt hittem, hogy Liam szobájába fogunk filmezni, de kiderült, hogy lent a nappaliba leszünk...mindenki ott volt..

-Mit nézzünk meg??- kérdezte Niall.
-Valami jó horrort..- vágta rá Harry és El.
-Csak ne az Átok 3-at.- mondta Jade.
-Akkor nézzük az Átok 3-at!- mondta Harry nagy vigyorral az arcán amit Jade-nek szánt.
-Akkor szavazzunk.. ki akarja látni  az Átok 3-at és ki nem??- kérdezte Louis, mint aki egy szavazást vezet..
Mindenki meg akarta nézni, Jade-en kívül..még én is, pedig félek a horroroktól!
Csengettek.
-Nyitom!- mondta Eleanor.
-Sziaa Drágám!- köszönt Dan.
-Gyere be szivi.- mosolygott El.

Felálltam, hogy bemutatkozzak neki mivel még nem találkoztunk..

-Szia! Hope Tomlinson..Louis unokahúga.- mondtam aranyosan.
-Helló. Danielle Peazer..Liam barátnője.-mondta mosollyal az arcán..
Nagyon szimpatikus lány..szép..és tehetséges is.. Beszélgettem vele a srácokról, magamról, róla, hogy hogy kerültünk ide..
Elkezdődött a film..úgy döntöttem az első 10 percben, hogy elég volt ebből és inkább megyek aludni, így is már hajnali három van..felálltam, erre mindenki rám nézett.
-Hová mész?- kérdezte Loui.
-Aludni.- vágtam rá egy cuki mosolyt.
-Csak félsz megnézni a filmet.. Ne fél majd Zayn megvéd...-mondta cikizve.
Erre elpirultam.. de sötét volt szerencsére..
-Inkább megyek enni.- mondtam durcásan és kisétáltam a konyhába.
Megnéztem mi a van a hűtőben.. annyi minden volt, hogy HŰHA!! :D
Kivettem egy Actimel-t és egy Kinder tejszeletet, egy joghurtot, és egy Túró Rudit.

Leültem az asztalhoz és bejött Niall..velem szemben foglalt helyet.
-Kérdezhetek valamit?- kérdezte mint valami kis gyerek.
-Miért ne kérdezhetnél?- mondtam mosolyogva és láttam, hogy ettől kezdett oldódni a feszültsége.
-Te lány vagy!-mondta.
-Igen, úgy tudom lány vagyok, de majd szólok ha megtudom, hogy nem vagyok nő nemű..-mondtam hangosan majd elkezdtem nevetni.
-Háát...van egy lány...és...-mondta, de félbe szakították a többiek..
-Mi ez a jó hangulat??- kérdezte Liam. 
-Semmi.- mondtam alamuszin.. előkaptam a komoly arcomat.. 
A nappaliból hangos röhögést hallottam, megnéztem ki az.. a többiek is követtek engem.

-Harry, add vissza a ruháimat!!- ordította Jade röhögve.. 
-Vedd le rólam!- kacsintott Jade-re.
-A tiéd lehet feladom!- mondta Jade.
-Na jó visszaadom, de csak ha megadod a telefon számod!- mondta Harry..
-Milyen rafinált vagy. - mondta Jade kuncogva.
-Szólhattál volna Harry bébi, hogy ferde hajlamú vagy.. -mondta komoly fejjel Louis persze mindenki röhögött rajta.. Most komolyan.. Harry-n egy kötött felső volt egy gumis szoknyával..OMG! végem.. 

-Na jól van..jó éjt mindenkinek!- mondtam majd puszit dobtam mindenkinek.
-Zayn nem kíséred fel?- kérdezte Louis.
-Na most fejezd be mert hozzád vágom a telefonom!- fenyítettem a drága bátyómat. 
-Nem mondtam semmit!- mondta Lou.
Csak mosolyogtam, majd felballagtam  a lépcsőn a szobámig..
Bementem majd elkezdtem, hajnali négykor kipakolni.. amikor kész lettem elmentem fürdeni és lefeküdtem aludni..

Arra keltem fel, hogy valaki a nevemet mondja.. kinyitottam a szemem, sikítani akartam, de nem ment.. 
-Psszt! Én vagyok..Niall. -mondta nyugtató hangon, feloltottam a lámpát..
-Mit akarsz tőlem 8 órakkor?- kérdeztem álmosan.
-A lányról akarok beszélni..-mondta lehajtott fejjel.
-Mondjad..hallgatlak..- mondtam és megsimítottam a hátát..
-Régóta ismerem, de nem merek lépni, félek, hogy csak barátként tekint rám.. és ha kezdeményezek utána a barátságát is elveszítem.. -mondta letörve.
-Szerintem, ha olyan jóban vagytok beszélj meg vele egy vacsorát és mond el neki, hogy mit érzel..meg mond azt.. ha ő csak barátként néz rád akkor megérted és nem szeretnéd ha a barátságotok tönkre menne e-miatt..- mondtam és úgy éreztem magam, mint Dr. Phill.
-Igazad van..elé kell állnom..-mondta új erőre kapva..- Imádlak!- mondta és kiment a szobámból.. vissza aludtam.


*Harry szemszöge*

Reggel 11-kor keltem, lezuhanyoztam és le mentem törölközőbe a konyhába..
Csináltam magamnak rántotát..levettem a gázról a serpenyőt sikeresen megsütött.. és a törölköző is leesett rólam.. de nem zavart nem volt senki ébren.

-Jó reggelt!- jött be kómás fejjel Jade.
Most ezt komoly? Pont ő jön ilyenkor! Éreztem, hogy kipirul az arcom.. Rámnézett és elpirult... Csak nézett majd észbe kapott!
-Jézusom Harry! Takard már el a... -nem tudta folytatni inkább elfordult..
-Nem direkt volt...-mondtam - Ne tagadd, hogy tetszik amit látsz!
Nem mondott semmit csak egy halk kuncogást hallottam.

Magam köré csavartam a törölközőt.
-Most már vissza fordulhatsz..bár annyira nem zavart, amikor néztél..-mondtam mert tudtam, hogy ezzel zavarba hozom.
-Felejts el!- mondta majd mosolyogva odajött mellém..megfogta a vállam majd átölelt... Legalább is azt hittem, hogy átölel, de csak egy tányérért nyúlt ami mögöttem volt..
-Egy randival kiengesztelsz.-súgtam a fülébe.
-Mindenhez két ember kell Styles!- súgta vissza, el akart menni, de a derekánál fogva magamhoz húztam... az arcom pár centire volt az övétől..
-Az egyik ember én vagyok, a másik pedig te vagy!- mondtam mosolyogva.. közelebb hajoltam, hogy megcsókoljam, de akkor..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése