2013. szeptember 10., kedd

6.rész - Közelebbi Viszonyok (+16)

*Hope szemszöge*

Nagyon sajnálom, hogy így alakult ez az egész Zayn-es dolog. Miről beszélek? Mostantól fogadom, hogy őrült leszek és nem fogok szomorkodni! SOHA!-mondtam magamnak..  Bevállalós leszek! Most kezdem.. Összehívom a nagy csapatot, nem fejeztük be az üvegezést.
Jade-hez mentem először.
-Helló. Hellósztok!- mondtam kicsit meglepetten, hogy Harry is ott van.
-Mond.-mondta Jade.
-Jöttök üvegezni?- kérdeztem reménykedve.
-Ki nem hagynánk!- mondta Hazz. 
-Akkor hívjatok már le mindenkit a nappaliba létszi!- mondtam.
-Okés.- mondta Jade.
Lementem, leültem a nappali közepére egy üveggel..és vártam.. először Niall jött le. Oda szaladt hozzám, felém hajolt és adott egy óriása puszit az arcomra. Persze ezt már a többiek is látták. 
Niall és Liam között ültem, szemben pedig Zayn ült.
-Na ki kezdi?- kérdezte Harry.
Én!- mondta Liam és meg pörgette  az üveget.
-Louis drágám!- mondta Liam-Felelsz vagy mersz?
-Felelek..-mondta Louis mosolyogva.
-Kérdezhetek én? -kérdezte Hazz.
-Nem!- vágta rá Lou.
-Akkor igen!- mondta Liam röhögve.
-Mit csináltál 20 perccel ezelőtt?- vigyorgott Harry.

*Harry szemszöge*

Nem válaszolt Loui, csak elpirult..
-Naa?- 
-Fürödtem.- hazudott, de én ezzel is megelégedtem, hiszen 3-an így is tudtuk mi volt.
-Louis, pörgess!-szóltam rá. Pörgetett.  
-Hope! Felelsz vagy mersz?-Louis.
-Merek!- mondta Hope óriási mosollyal. Adtam Louis-nak egy jó ötletet.
-Rendben...kend be Zayn hasát nutellával, nyomj rá tejszínhabot és nyald le róla. -mondta Lou.
-Harry egyszer nagyon megverlek!-mondta Hope.

*Zayn szemszöge*

Levettem a pólómat és Hope elkezdte szív alakba felkenni a nutellát..aztán nyomott rá tejszínhabot. A szemembe nézett, majd elkezdte enni a tejszínhabot. Végem volt a tekintetétől. Jött a nutella.. éreztem a nyelvét a hasamon.. Libabőrös lettem amit Ő is észrevett. Halk kuncogás tört fel belőle.
-Oké, most én jövök.- mondta Hope, és vissza ült a helyére..pörgetett..
-Niall! Felelsz vagy mersz?
-Felelek.- válaszolta.
-Ki az a lány?- kérdezte Hope.
-Demi Lovato.-mondta mosolyogva a szőke herceg.
-Te ismered?! Úristen! Imádom őt!!- ordította Hope. 
Niall pörgetett.
-Zayn! Felelsz vagy mersz?
-Merek.- mondtam.
-Egy pillanat, és itt vagyok!- mondta Niall majd felszaladt.. Pár perc múlva meg is érkezett..
-Na szóval.. 2 napig a kezed össze lesz kötve a Hope-éval. -mondta vigyorogva.
-Honnan jött ez az ötlet? De amúgy benne vagyok!- mondtam. 
Hope vonakodva de bele ment, Niall pedig összeláncolta a kezünket, és még lakatot is tett rá, a kulcs nála volt..
-Nem akartam mondani amíg nem teszem rátok a lakatot.. De bele gondoltatok, hogy-hogy mentek el WC-re?- vigyorgott a fejünkbe.
Ránéztem Hope-ra de csak vigyorgott.

*Jade szemszöge*

Most már tutira összejönnek Hope-ék.. csak legyenek boldogok! ♥
Felmentem.. elmentem fürdeni. Tele engedtem a kádat meleg vízzel..leöltöztem..aztán bemásztam a kádba. Unalmamba elkezdtem habot gyártani, aminek az lett a vége, hogy még a földön is hab volt.

-Úgy pancsolsz mint egy óvodás!- mondta Harry aki felém sétált.
-Már fürdeni sem hagysz?-kérdeztem.
-Felőlem ki is mászhatsz!- vigyorgott.
-Harry valamit el kell mondanom!- vettem komolyra.
-Mi az?- kérdezte és felém hajolt. Megragadtam a pólóját és teljes erőmből berántottam a vízbe.
-Mm..ez tetszik!- mondta majd levette a pólóját és oldalra dobta. Rám feküdt.. éreztem ahogy a bőre súrolja az enyémet.. kapkodtam a levegőt..az orra, a számat simogatta.
Megcsókolt! A nyelve bebocsájtást kért.. Megkapta.  Átkaroltam a nyakát, az ujjai a hátamat kényeztették. Ajkaink levegő hiányában szétváltak.
-Gyűlöllek Styles!- mondtam majd megpusziltam a száját.
-Látom!- mosolygott.
-Fázok..-mondtam, mire ő egyből kimászott a vízből és hozott egy törölközőt. Megfogta a két szélét és maga elé tartotta. Belenéztem a szemébe..felálltam..egy pillantást sem vetett a testemre, végig a szemembe nézett. Kiléptem a kádból, pontosan elé, átkaroltam a nyakát, Ő pedig bebugyolált a törölközőbe. Felvett menyasszony pózba és letett az ágyamra. Kaptam egy szájra puszit aztán az ajtó felé vette az irányt.
-Hová mész?-kérdeztem meglepetten.
-Aludni.-mondta halvány mosollyal.
-Nem..Nem akarsz..maradni?- kérdeztem bizonytalanul.
-Soha nem hittem, hogy erre kérsz majd!- mondta a féloldalas mosolyával amit annyira szeretek.
-Én se.- vetettem rá a boci szemeket.
-Persze, hogy maradok édes, megyek átöltözök.-mondta majd kiment.
-Úristen, de jól csókol!!- ordítottam, közben pedig ugráltam.  Csak nem hallotta meg senki..annyira nem volt hangos. :D
Elmondhatom, hogy maradéktalanul boldog vagyok. 

Felvettem egy nagy pólót, ami a fenekemet takarja.. Bementem a fürdőbe feltakarítani a sok vizet. Ledobtam egy rongyot a földre és leguggoltam majd elkezdtem felitatni a vizet.
-Takarító néni! Kiborult a tej!- mondta egy férfi hang.. Harry.
-Na ide figyelj!-mondtam fenyegetőzve amikor megfogtam a rongyot és felálltam.- Te fogsz nagyon kiborulni, ha egy lány neked megy! 
Hozzávágtam a rongyot..ami pont fejen kapta. Gyorsan elszaladtam mellette egyenesen az ajtóhoz.. Kiszaladtam a folyosóra. Láttam, hogy utánam szalad..mintha egy gyilkos menne az áldozata után. Na ettől a gondolattól elkezdtem futni, ahogy csak bírtam. Leszaladtam a lépcsőn mint a villám, már a sarkamban volt Harry, de gyorsabban futottam, egészen az udvar végéig kergetett.
-Na mi lesz cica, feladod?- kérdezte gyilkos tekintettel.
-Soha!- kiabáltam, majd vissza felé rohantam, be a házba..ki a bejárati ajtón..majd az útra szaladtam.. Jött egy autó, inkább átmentem a túl oldalra.. Az autó felém vette az irányt..elakart ütni!?? De elugrottam és a földre estem.. Az autó megállt egy pillanatra, majd padlógázzal elhajtott.
-Jade!-ordította Harry.-Jade, jól vagy??
-Ja..minden oké..-mondtam halkan. Felsegített. Hozzábújtam, az arcomat a mellkasába süllyesztettem. 
-Inkább menjünk be.- mondta, mire bólintottam.
Nem érettem, mi volt ez? Olyan gyorsan történt minden..fel se fogtam..

*Hope szemszöge*

Nagyon jól elvagyunk Zayn-el.. A fürdést nem részletezném.. Legyen elég annyi, hogy én a kádba fürödtem, Ő pedig a kád mellett állt, mégis vizesebb volt nálam.
-Hope!-mondta Zayn.-Min gondolkodsz?
-Mit?- kérdeztem.
-Hagyjuk.-mondta mosolyogva.
Nagyon elmerültem a gondolataimban.. 
Megfogtam Zayn kezét, amire felkapta a fejét.
-Menjünk le tejszínhabért.-mondtam..lehet, hogy hülyén hangzik, de próbáltam minnél távolabb lenni Zayn-től..eddig.. Már nem érdekel Perrie hülye fenyegetése sem.. Ha már annyira "megkeserülöm" akkor ne csak egy kézfogás miatt legyen. Amúgy sincs semmi közte és Zayn között...most már.
-Hogy-hogy...?- kérdezte Zayn, de nem tudta befejezni a mondatát.
-Nem érdekel Perrie..leszarom!-magyaráztam neki. Csak vigyorgott mint a tejbe tök.
Lementünk a konyhába. Mindenki csak nézett, hogy miért fogjuk egymás kezét, de mi nem szóltunk semmit.. Összeszedtük ami kellett és felmentünk a szobámba. Lefeküdtünk az ágyra. Én elkezdtem fújni a tejszínhabot a számba, Zayn meg jégkrémet evett.
-Fújhatok rá?-kérdeztem sunyin..már előre kiterveltem mit fogok tenni.
-Persze.-mondta majd felém nyújtotta a jégkrémet. Kikaptam a kezéből majd fújtam rá. 
Már a kezét nyújtotta érte.. 
-Megetethetlek?-kérdeztem mosolyogva. Elgondolkozott, hogy milyen kérdés ez, de végül bele ment.
Elkezdte enni a tejszínhabot, én meg szétkentem az egész fején. Az egész arcáról darabokba esett le a jégkrém.
-Véged!- mondta és ráült a csípőmre, és leszorította a kezeimet. Beleharapott a nyakamba aminek a nyoma tutira megfog látszani.
-Várj! Egy kicsit mintha lenne valami az arcodon.- viccelődtem.
-Szedd le!- parancsolt rám.
-Nem!-mondtam még mindig röhögve. 
Hát erre a válasz az volt, hogy az arcát az enyémhez nyomta, beleharaptam a bőrébe.. Hallottam egy halk nyögést amit a fájdalom válthatott ki belőle..elengedtem.
Felemelte a fejét, belenézett a szemembe. Teljesen elvarázsolt. Mintha csak mi ketten lettünk volna. Annyira gyönyörű volt, Ő maga olyan hihetetlen.. 
Közeledett a számhoz..már majdnem megcsókolt, de elfordultam.. Elengedte mindkét kezem, le akart szállni a csípőmről, de akkor.. Megragadtam a fekete atlétáját, hátraesett és én kerültem felülre. Meglepődött a hirtelen döntésemtől.. 
Szépen lassan fölé kerekedtem, majd lágyan megcsókoltam..az ajkai szétváltak és meg adta magát, vissza csókolt.
Lovagló ülésben ültem rajta, később ráfeküdtem.
Már majd meg fulladtam, ezért megszakítottam a csókunkat. Nem néztem a szemébe csak a nyakához dugtam a fejem, majd a szabad kezemmel a hasát piszkáltam.. Aztán elaludtam.

*Másnap*

Arra ébredtem, hogy majd meg fagyok.. remegtem.
-Mi a baj?- kérdezte egy nyűgös hang mögöttem.
-Hideg van.- mondtam miközben kocogtak a fogaim.
-Bújj ide.- mondta miközben magához húzott és betakart. -Úristen, jég hideg vagy..

Mennyi lehet az idő?.. 2 óra..hajnali kettő..
Nem számít, vissza alszok..megpusziltam Zayn-t és a fejemet a mellkasára helyeztem. Játszottam a hasán az ujjaimmal... Azt vettem észre, hogy minél lejjebb haladok annál gyorsabban ver a szíve.. az ujjam a boxere gumijával játszott..amikor megláttam..azt..hogy a férfiassága "emelkedik." Szemeim ki gubbadtak. .poénból végig simítottam rajta.. A reakciója egyre durvább.. Inkább alszok.

*5 perccel később*

-Zayn nem tudok aludni!- súgtam a fülébe.. Nyöszörgést kaptam válaszul.
Oldalra nyúltam az éjjeli szekrényen lévő tejszínhabért.. Nem tudtam mást kitalálni..bele fújtam a számba.
-Halkabban nem tu..-nem hagytam, hogy befejezze, tele nyomtam a száját habbal.
Az állán folyt a hab.. lenyaltam róla, ami "hümmögést" váltott ki belőle..
Nagyon tetszett az az aprócska hang.. Felbátorított. Ráfeküdtem a testére, végig nyaltam a nyakát az álla vonaláig, majd kétszer fel-le dörgölőztem a testéhez.. Elfojtotta a hangokat amik próbáltak kiszökni a torkán.. 
Hirtelen Ő került felülre..
-Ki akarsz kapni szívem?-kérdezte izgatottan.
-És ha  igen, akkor mi van?-kérdeztem vissza játékosan.
-Végig húzta a kezét a belső combomon..elkezdte lehúzni a mackónadrágomat.
-Jobb ha nem feszegeted a határaimat Malik!- mondtam neki fenyegetve.-Azt akarod, hogy beinduljak?
-Azt akarom.- mondta majd elkezdte csókolgatni a nyakamat. Enyhén szólva bizsergett a csókjainak a helye..
Lekerült a nadrág rólam.. 
Bele markoltam a fenekébe, ettől izgatott lett, és a férfiassága nem bírt magával.
-Na mi az, ennyire tetszett?-kérdeztem, mire leesett neki, hogy miről beszélek.. Végig húztam a kemény erekcióján a kezemet, egy picit megmarkoltam, erre lehúzta a bugyimat, benyálazta az ujját és feldugta.. 
Elöntött a mámor..ahogy mozgatta az ujjait. Nyögések szaladtak ki a számon.
-Zayn!- szóltam rá.
-Hmm?- kérdezte miközben ujjai még mindig bennem mozogtak.
-Még nem tudom megtenni.-mondtam szomorúan, mire ezt kimondtam már ki is húzta az ujját és vissza feküdt mellém, majd hátulról átölelt.
-Ne..N. Ne ha-a-ragu-dj.-dadogtam.-Én csak..-nem tudtam befejezni, mert elkezdtem sírni.
-Semmi baj! E-miatt ne sírj, megértelek.- mondta, de én még mindig sírtam...az emlék..hogy a bácsikám mit tett velem..soha nem leszek túl rajta..
-Szivem!- szólt rám, hogy mondjak valamit, biztatólag megfogta a kezem..
-Pár éve.. 15 éves koromban..a bácsikám vigyázott ránk..csak..túl sokat ivott..és...-próbáltam ki mondani de nem bírtam..az a szó önmagában is a padlóra tud küldeni.
-Nem kell elmondanod, ha nem megy.-nyugtatott Zayn..ami jól esett, de a zokogást semmi sem csillapította.
-Megerőszakolt.-suttogtam, de tudta, hogy Zayn hallja.. Abban a pillanatban kapkodni kezdtem a levegőt..
-Sajnálom.-mondta még mindig megdöbbenve.
-Te nem tehetsz semmiről.- mondtam szipogva.


Maga felé fordított és apró csókokat lehelt a számra..amiket viszonoztam.
-Soha nem hagyom, hogy bajod essen!- mondta és én hittem neki.- Nyugodj meg..Próbálj meg aludni.-mondta és elkezdte simogatni a hátam mire elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése