2013. szeptember 1., vasárnap

2.rész- Welcome London

 *Jade szemszöge*

 Leszálltunk a gépről és kerestük Lou-t ,de nem találtuk..
Aztán valaki megfogta a kezem..

-Jó napot hölgyeim-mondta egy furcsa fazon...
-Hagyjon már békén-mondtam és rácsaptam a kezére
- Én vagyok az... Louis álruhában..-mondta nevetve
-Úristen Louis de régen láttalak-mondta Hope majd a nyakába ugrott
 Látszott Louis-on , hogy meglepődött Hope reakciójától viszont örült is neki.
Úgy éreztem itt jobb lesz nyugis hely.
Mikor Hope elengedte Louis-t én is megöleltem majd a csomagjainkat betette az autóba és indultunk...hogy  hová? azt nem tudom ..
-Lou hová megyünk ?-kérdeztem izgatottan
-Az 1D házba amúgy a srácok is ott vannak-mondta nyugodtan.
-A-h-a-mondtam szaggatottan.

Megcsörrent a telefonom Chris volt az.. a volt barátom..
Azért szakítottam vele, mert megcsal a legjobb barátnőmmel...szeretem ,de nem szerelemmel..azt hiszem.
A gondolat menetem végére értem .
megérkeztünk az 1D házba vagyis "Haza".
Elég érdekesen hangzik.
Kiszálltam és vittem a bőröndjeimet. Louis előre engedett,amikor beléptem tátva maradt a szám három ok miatt.
1- a ház kívül belül csodálatos
2-minket vártak egy bulival a meglepetés szót ordibálták
3-és úristen de jó ez a ház :D

-Szia Liam vagyok- mondta a barna hajú fiú aki mellesleg nagyon szimpatikus.
-Szia Jade Tomlinson - mondtam majd megölelt.

-Heló. Niall Horan mondta a szőke herceg
-Jade -lerövidítettem a mondókámat és ő s megölelt.

-Zayn - mutatkozott be a magas gesztenye szemű  srác.
-Jade mondtam majd megöleltem

már alig vártam ,hogy túl legyünk a bemutatkozásos részen , de még volt egy srác...

-Hali ,Harry vagyok ,de szólíts Hazz-nak , vagy ahogy tetszik-mondta a göndör hajú fiú.

-Heló- mondtam és felnéztem pont a smaragd zöld szemeibe és úgy éreztem , menten ott halok meg.
Kis fázis késéssel bemutatkoztam.
-Jade vagyok-mondtam kicsit elpirulva mert észre vettem , hogy le sem veszi rólam a szemét.. na meg persze a ciki fázis késés.. tuti levette ,hogy bejön a szeme :D meg a szemek tulajdonosa is ...ciki
Oda lépett egy lány..

-Szia Eleanor vagyok..Eleanor Calder mondta kedvesen..-Louis barátnője
-Sziaa ..Jade Tomlinson az uncsitesó :)-mondtam mosolyogva örültem hogy Eleanor odajött és kihagytuk a cikis pillanatot Hazzal..

*Hope szemszöge*

Amióta megjöttünk Liammel jól el beszélgetek nagyon szimpatikus..
 -Majd este filmezünk? - kérdezte cukin
-Hát még ki kell pakolnom de ha kész vagyok átmegyek..- mondtam majd Louis jött oda.
-Hope még meg se mutattam a szobádat!!-Mondta kicsit megbánóan-bocsi ,hogy elfelejtettem.
-Ugyan még csak most jöttünk -mondtam mosolyogva.
-Gyere megmutatom hol van - mondta és hozta a bőröndjeimet.

Felmentünk..
A lépcsővel szemben volt egy hosszú folyosó.. és rengeteg ajtó.
Louis elkezdte magyarázni ,hogy kinek melyik a szobája..

- Az első jobbra a Niall-é Szemben az enyém
a második jobbra Hazzá-é vele szemben Jade -é
a harmadik jobbra Zayn-é vele szemben Liam És a tiéd az utolsó jobbra :D- mondta büszkén mint aki megváltotta a világot..

-Köszönöm imádlak ...és nagyon kedves tőled ,hogy megengedted hogy itt lakhatunk ..- mondtam kicsit könnyes szemmel.
-Értetek bármit.. nem tudnám elviselni ha valami rossz helyen  lennétek..-mondta majd megölet és nyomott egy puszit az arcomra..
-Megyek pakolni.-mondtam majd beléptem a "szobámba"...

 A fal sötét kékes -lilás volt egy óriási francia ágy volt az ablak mellett.... és saját fürdő.. most álmodok ?
Örömömbe ráugrottam az ágyra majd bámultam a plafont...
Most ez komoly???? univerzumos tapéta a plafonon ?? ez annyira szép  és jó .. de.... anyáék..még mindig élhetnének, ha nem gyulladt fel a hétvégi házunk..
Visszajöttek az emlékek..

*Visszatekintés*

Soha nem voltam még ilyen boldog!
Anyáék még alszanak..mi lementünk a medencéhez.. majdnem egész nap ott voltunk, de akkor kiáltásokat hallottunk....
-Úristen!!Segítség!- ordibálta egy hang- Segítsenek már.. ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!

*Visszatekintés vége*

Zokogtam.. ismét..
Valaki benyitott..nem néztem oda csak ráordítottam.
-Nem tudsz kopogni??-ordítottam, de még mindig sírtam..
-Nem tudsz halkabban zokogni ?? - ordította vissza.

Zayn volt az..nem nagyon tudtam vele ki jönni annyira más mint én..
Ránéztem, letöröltem a könnyeimet, de felesleges volt..patakokban folytak tovább..
Oda jött hozzám, leült az ágyamra és az ölébe húzta fejem..simogatta a hajamat, az arcomat.. jól esett..
Nem tudtam, hogy tud ilyen is lenni..
Nem szabad elítélni hamar az embereket..
Valamit mondani akartam neki, de  fogalmam sincs mit..

-Ne sírj! Mi a baj? - kérdezte boci szemekkel.
-Csak hirtelen annyi rossz dolog történt!-kezdtem el..
-Elmondhatod.. -mondta simogató hangon.
-Nyáron..elmentünk a hétvégi házba....Reggel Jade-el lementünk medencézni és délután mentünk csak vissza, de már csak azt láttuk, hogy ég a ház és apa meg anya ordíbál, hogy segítsünk...Jade bement a házba..én pedig utána rohantam és kiráncigáltam őt...Láttuk ahogy anyáék bent égnek, de nem tehettem semmit.-mondtam pityeregve.
-Sajnálom!- mondta éreztem ahogy letörli a könnyeimet, majd felült teljesen a párnához, nekidőlt a falnak..és felhúzott magához...majd álomba sírtam magam.

*Jade szemszöge*

Laza party volt lent...kezdett sötétedni, már a csillagok látszódtak.. gondoltam kimegyek lefekszem a fűbe ás bámulom őket..
Csupasz láb másztam át az udvaron, kikerülve az óriási medencét.
Megtaláltam a tökéletes helyet,  lefeküdtem, láttam 5 hullócsillagot.
Azt kívántam, hogy itt jól érezzük magunkat és legyünk boldogok..

A srácok ordítva rohantak felém...nagyon megijedtem..
-ÁÁ most véged!!- ordította Liam.
-Engedjetek el! Ne máár..-mondtam Harry-nek aki megragadott a lábamnál..
-Nem menekülsz..-mondta Harry féloldalas mosollyal.-Niall fogd meg a két kezét, dobjuk bele a medencébe!
-Harold Edward Styles! Neked annyi ha beledobtok a medencébe!-mondtam idegesen erre csak a szemembe röhögött.. nem tudja még, hogy mire vagyok képes..
Nem is figyeltek arra amit mondtam.
Próbálkoztam kiszabadulni..rángatóztam, de reménytelen volt..

Oldalra fordítottam a fejemet és láttam, hogy már csak pár méterre van a medence.
A fiúk elkezdtek futni majd beledobtak ...
Elkezdtem szinlelni, hogy "nem tudok úszni"..kapálóztam, utána mozulatlan maradtam..
Hallottam, hogy valaki be ugrik a vízbe és megragadja a karom.. felfelé húzott.
Éreztem, hogy a felszinen vagyunk, kinyitottam a szemeimet és gyorsan köhögést színleltem....megnéztem "megmentőmet".
Hát persze, hogy Harry volt az..

-Jade, jól vagy?-kérdezte,..látszott az aggodalom az arcán.
Belenéztem a szemeibe, elmosolyodtam..
-Soha jobban Styles!-mondtam röhögve...láttam rajta, hogy össze zavarodott.
Teljes erőmből lenyomtam a víz alá, majd kimásztam..
-Jó voltál Jade!-pacsiztam le Niall-el.
-Most megtanulja, hogy velem ne kötekedjen!-mondtam nevetve.

Harry feljött a felszínre..

-Ezt megjegyeztem Jade..-mondta sértődötten.
-Majd kiengesztellek valamivel..-mondtam, ,meggondolatlanul ..
-Húú..-mondták kórusban a srácok..
-Nem kell semmi rosszra gondolni..-vágtam hozzájuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése