2013. október 11., péntek

9. rész - Zűrzavar..

Helló mindenki!:)
Meghoztuk a 9. részt is. Ez most jóval rövidebb lett, de hamarosan hozzuk a 10. részt is! :)
Reméljük elnyeri a tetszéseteket, és megajándékoztok minket pár komival, és új feliratkozókkal! ^^
További jó olvasást!xx:*

*Harry szemszöge*

Ma indulunk haza Jade-el.. nagyon jól kijönnek anyával és Gemmával, aminek nagyon örülök. 
Az előző barátnőmet..khm..nem igazán kedvelték..

-Amint tudtok gyertek megint!- mondta anyu.
-Rendben anya! Vigyázzatok magatokra!- mondtam és szorosan megöleltem, majd ugyan ezt megismételtem nővéremmel is.
-Na induljatok, mielőtt még itt tartanálak titeket!- kuncogott Gemma.
-Jól van.. sziasztok.-köszöntem el.
Jade is elbúcsúzott a lányoktól, majd útnak indultunk.
Az út egy percig sem telt csendben.. zenét hallgattunk és énekeltünk.  :)

*30 perccel később*
*Jade szemszöge*

Hihetetlen, hogy pár napra el,megyünk és minden a feje tetejére fordul..
Még most sem hiszem el, hogy Liam és Danielle szakítottak.. és Zayn meg Hope.. Olyan jól alakult köztük minden, most meg..áhh :S

-Ne aggódj! Lassan minden rendbe fog jönni!- mondta Harry és megölelt.
-Mm..olyan jó, hogy vagy nekem!- súgtam, majd lágyan megcsókoltam.
-Imádlak!- mondta két csók keretében.
-Én is téged..és bármennyire szeretnék most veled lenni..Hope-nak most szüksége van rám..-mondtam.
-Jó, menj csak.- mondta és adott egy apró csókot a homlokomra, majd magamra hagyott.

Felmentem Hope-hoz.. kihallatszott, hogy sírt.. 
Bekopogtam..
-Menj el!- szólt ki.
-Hope..én vagyok az..Jade, engedj be!- mondtam, mert az ajtó be volt zárva..-Kérlek Hope!
Kinyitotta.. szemei vörösek voltak a sok sírástól..











-Jajj, Hope annyira sajnálom!- mondtam őszintén és szorosan megöleltem.
A vállamra borulva sírt.. nagyon megviselte a dolog..
-Gyere..elmondok mindent.-mondta halkan.

*10 perc múlva*

-Szóval lefeküdtetek?- kérdeztem mosolyogva.
-Igen..-mondta kicsit szégyenlősen..-De akkor sem szeret..- kezdett el pityeregni.
-Tudod mit.. beszélek Zaynnel.. te meg ne sírj miatta!-simítottam meg a hátát és nyomtam puszit az arcára.

Átmentem Zayn-hez..kopogtam..
Zayn meggyötört arccal nyitott ajtót..
-Hát te?- kérdezte meglepődve.
-Beszélni szeretnék veled.-mondtam.- Hope-ról..
Felsóhajtott, és arébb állt, hogy betudjak menni..
-Szóval.. mi történt?- néztem rá komoly tekintettel.
-Nem mondta el?- kérdezte vissza.


1 megjegyzés: