2013. október 31., csütörtök

11.rész - Rossz ötlet volt ez a parti!

*Liam szemszöge*

Fájdalom.. ezt érzem most.. Elmondhatatlanul hiányzik Danielle. :/ ♥











Tudom, hogy ezzel csak magamat akartam "büntetni" amiért majdnem megcsaltam.. De ez mindkettőnknek fáj.. El sem tudom képzelni mit érezhet Ő. Én léptem félre, de én is küldtem el... Egy idióta, szemét seggfej vagyok!- gondoltam magamban.

Gondolatmenetem Jade szakította félbe.
-Nem tudod, hol van Hope?- hadarta idegesen.
-Nem..de mi történt?- kérdeztem.
Most a seggfejségem mellé társult az aggodalmas oldalam is.
-Eltűnt!- sápadt el Jade majd gyorsan elhagyta a szobám.

Hogy-hogy eltűnt? Egyáltalán mi történt?

Lementem és Niall-t kezdtem faggatni. Tömören elhadarta, hogy mi történt..
-Hope..khm.. vagdosta magát és amolyan "jéghideg fürdőt" vett.. Jade elküldte tusolni, de pár óra múlva sem jött ki, ezért bement hozzá de már nem volt bent és most sehol sem találjuk..- mondta a szöszi, elég idegesen.
úgy látszik nem az én életem a legrosszabb... Istenem' szegény Hope..

*Hope szemszöge*

El kellett jönnöm.. Én ezt már nem bírom....
Ráadásul holnap reggel indulunk Dover-be, és kizárt, hogy Jade ezek után hagyta volna, hogy eljöjjek.. Ahogyan az is kizárt, hogy cserben hagyjam Dani-t.
                                                                              ***
Csengettem.. Vártam.
Dan fáradtan, pizsamában nyitott ajtót. Uppsz..eszembe sem jutott, hogy milyen későre jár.. De most már mindegy..Itt vagyok.
-Hope? Úristen, gyere be mielőtt megfagysz!- rántott be barátnőm.- Mi történt? És mit műveltél a karoddal? - rám zúdította kérdéseit.
-Holnap elmondok mindent, ígérem.-erőltettem mosolyt az arcomra.-Ugye itt maradhatok éjszakára?- néztem rá boci szemekkel.
-Persze..Megyek megcsinálom az ágyad, addig Te menj keress valamit amiben alhatsz! mondta kedvesen.
Tanácstalanul néztem rá.
-Ó,tényleg.. Második ajtó balra!- mondta és eltűnt az egyik szobában.
Felálltam, majd elmentem ruha után kutatva.

Danielle megágyazott nekem, én pedig egy forró zuhany után eltettem magam holnapra.
Örök hálám Danielle-nek. ♥

*Reggel*

Danielle ébresztgetett.
-Kelj fel Hope, még el kell készülnünk!-próbált kirázni az ágyból.
-Jó-jó..kelek már..Kelek!- mondtam, reggeli rekedt hangomon.
Dan az ajtó felé vette az irányt de mielőtt kiment volna megszólaltam:
-Nagyon köszönöm! Mindent!- mondtam könnyeimmel küszködve.
-Nem kell megköszönnöd semmit!- mondta mosollyal az arcán, majd kiment.

Kikászálódtam az ágyból, majd a fürdőbe mentem.
Elvégeztem a reggeli teendőimet.
Elgondolkodtam... Nem is hoztam magammal ruhát..
Átmentem Danielle-hoz.
-Figyi Dan..öm..tudom pofátlanság ennyi segítség után, de..Kérhetnék valami ruhát?- kérdeztem megbánóan.
Már így is annyi mindenben segített.
-Jajj Hope, ne butáskodj, neked bármikor!- mondta egy mosoly keretében.-Válassz nyugodtan.- mutatott a gardrób felé.
*
-Indulhatunk?- kérdezte.
Bólintottam, majd elindultunk Lexi-hez.

*Doverben*

-Megérkeztünk!- kiáltotta fel, azt hiszem Matt.. Észrevettem, hogy az út alatt le se vette rólam a szemét..
Danielle-el összenéztünk és elmosolyodtunk. Végre kikapcsolhatunk egy kicsit..
Bementünk a házba.. Elképesztő ez a hely.
Lexi mutatott egy szobát ahol Dani-vel áttudunk öltözni.

-Hú de jól nézel ki csajszi!- mondtam vigyorogva.
-Hát te sem vagy kutya!- kuncogott Danielle.
(ruhák)
Lementünk.. A bútorokat eltolták, hogy legyen hely táncolni.. :) A zene hangosan dübörgött, az emberek egyre többen gyülemlettek.

Matt erősebbnél erősebb piákat hozott.. Párnak elég érdekes..íze volt.. Mintha lett volna benne valami.. Nem is tudom...


*Este 11-körül*

Szörnyen hasogat a fejem.. De nem hagytam, hogy ez elrontsa az estém.
Táncolni mentem..
Valaki átölelt hátulról. Matt.
Nem zavart, hogy mögöttem van a zene ütemére kezdtem mozgatni  a csípőm, Matt pedig lassan felvette velem a ritmust.

Hirtelen mozdulattal szembefordított magával és közelíteni kezdett ajkaival. Lehunytam szemeimet...

Hope mégis mi a szart csinálsz? Hiszen Te Zayn-t szereted!!- ordítottam rám egy "belső hang."
De igaz volt..
Kezem egy óriásit csattant Matt arcán..
Még Ő sajgó arcát fogta én gyorsan eljöttem. Kisétáltam a partra.. Ki kell szellőztetnem a fejem.. Újra visszatért a hasogató fejfájás..


Levettem a cipőmet és a puha homokban sétálgattam. Jót tett a friss levegő.. Megnyugtató volt..
-Na végre, hogy megvagy!- mondta egy erőteljes férfi hang.
Megrezzentem... Hátra fordultam.
-Mit akarsz?- kérdeztem flegmán.
-Bocsánatot szeretnék kérni a viselkedésemért.. Nem kellett volna rád másznom.- mondta Matt.
Sóhajtottam.
-Megbocsájtok!- mondtam egy kis hezitálás után.-Hoznál nekem inni?- kérdeztem boci szemekkel.
-Persze.- mondta és bement piáért.
*
Matt 2 pohárral a kezében tért vissza.
Azonnal meghúztam az enyémet. Hmm.. Whiskey. :$
Ez kellett nekem..

Pár perc múlva még jobban fájt a fejem.. és a látásom..olyan..furcsa..
Matt közeledni kezdett felém.. Hátráltam egy lépést..
-Nyugi cica! Élvezni fogod ami most következik!- mondta egy rosszalló mosollyal.
Magához húzott.. Ajkait nyakamra tapasztotta és szívni kezdte, közben keze a ruhám cipzárját kereste...Megtalálta.
Lassan kezdte lehúzni..
Egyre rosszabbul lettem.. Nem tudtam ellene semmit sem tenni... Egy hang sem jött ki a torkomon.

*Zayn szemszöge*

-Azt hiszem tudom hol van Hope!-kiáltottam fel hirtelen, de mielőtt kérdezni tudtak volna, otthagytam őket.
Beültem az autómba és elindultam Dover felé.. Ott kell lennie..
Az 1 órás utat sikerült megtennem kb. fél óra alatt.. Nem érdekel ha megbüntetnek, most Hope a legfontosabb!

Hamar megtaláltam a buli helyszínét.. Viszont Hope-ot nem..

Látom Danielle-t.. Átvágtam magam a tömegen..
-Zayn te meg mit csinálsz itt?- kérdezte meglepődve Dan.
-Hope itt van?- kérdeztem, nem felelve az övére.
-Igen..Azt hiszem kiment levegőzni. -mondta.
Szó nélkül kirohantam a partra.

Hope-val egy fiú erőszakoskodott.. WTF?
Látszott, hogy mindkettőjükbe van már, de Hope tekintete.. Ő ezt nem akarta..

-Szállj le róla te görény!- ordítottam rá az illetőre, majd lerántottam Hope-ról.
-Mégis mit képzelsz magadról?- kezdett el Ő is ordítani és öklével a gyomromat célozta meg, de egy gyors mozdulattal kikerültem és kapott tőlem egy jobb horgost ami lefoglalta egy időre..

Visszafordultam a gyönyörű lányhoz, de... Mozdulatlanul hevert a homokban..

*Jade szemszöge*

Fogalmam sincs hová mehetett Zayn... Csak remélni tudom, hogy megtalálja.

Harry mellkasára vont és hajamat simogatta.
-Ne aggódj, Zayn biztosan megtalálja!- súgta Harry.
De nem tudtam megnyugodni.. Mi van ha Hope megint valami hülyeséget csinált? Nem akarom Őt is elveszíteni..
-Nagyon aggódom érte!- kezdtem el pityeregni.  Harry lepuszilt egy könnycseppet az arcomról.. Arcát hajzuhatagomba temette..
*
A telefonom kijelzője villogni kezdett... Zayn az!
-Halló! Megtaláltad?- hadartam a telefonba.

Kinyomtam..
-Na? kérdezték a többiek kórusban.
-K-Kórházba szállították.. Oda kell mennünk!- mondtam sápadtan.


1 megjegyzés: