2013. október 18., péntek

10. rész - Lots of Problems..

Sziasztok!:) 
Itt a 10. rész.. :) Reméljük tetszeni fog, és felkelti az új olvasók figyelmét!:) 
Szeretnénk, ha végre komiznátok sokat, legalább annyit, hogy 'jó' ha többet nem is.. nekünk az is öröm lenne:) 
Iratkozzatok fel, és legyetek rendszeres olvasóink! ;) 
És még utólag szeretnénk megköszönni a több, mint 1000 megtekintést:) (Bár más blogokhoz képest kevés, de mivel még nincs sok rész ezért ez egész jó eredmény, főként, hogy ez a legelső blogunk is..) :)
További jó olvasást!Xx. :*

*Jade szemszöge*


-Nem mondta el?-kérdezte vissza.

Nem mondtam semmit csak leültem mellé az ágyára.. 
Csend uralkodott a szobán.. 
-Nem mondtál el neki mindent!- mondtam neki csendesen.. Erre felkapta a fejét. 
-Nem megy.-mondta és a tenyerébe temette az arcát.
-Jobb túl lenni rajta.-súgtam a fülébe..

*Éjszaka*
*Zayn szemszöge*

El kell mondanom neki..
Nem tehetem ezt vele.. 
Összeszedtem magam.. felmentem a fürdőbe megmosni az arcomat.. 
Belenéztem a tükörbe..
-Ez vagy te Zayn Malik! Gratulálok!- mondtam magamnak..
                                                                       ***

Kopogtam..semmi.. Pár percet vártam, de úgy döntöttem benyitok.
Sötét volt.. 
Felkapcsoltam a lámpát.. 
Kerestem a szememmel Hope-ot.. A sarokban kuporgott.. a térdén nyugtatta fejét.. 

Ez miattam van.. már nem egy vidám lány van a szemem előtt.. 
Odamentem.. Észrevette, hogy ott állok felette.. Belenéztem a szemébe..
A szemei vörösen izzotak a rengeteg sírástól.. 
-Pe-Perrie..- nem bírok a szemébe nézni.- Perrie terhes.. Gyerekünk lesz!- őszintén elmondtam. 
Ő megdermedt.. Vettem a bátorságot, hogy a szemébe nézzek.. Megtelt a szemem könnyel..ahogy értetlenül nézett rám.. 
-Szeretném ha elfelejtenénk mindent.. mintha nem is történt volna semmi..- szinte rá zúdítottam a szavaimat.
Lassan hátráltam.. és kimentem.. 

*Hope szemszöge*

Miért? Miért pont velem? Ez? 
De.. 

Felálltam és kimentem a fürdőbe.. elegem van.
Elővettem egy borotvát és ollóval elkezdtem kitörni a pengét.. Sikerült.. A kezembe vettem az éles tárgyat..
-Szeretlek Zayn!- mondtam hangosan és elkezdtem vágásokat ejteni a csuklómon.












Véres lett a föld.. 
Beültem a kádba, megnyitottam a csapot..és a jéghideg vízbe ültem..egyedül.. megtörve..magányosan.. 
Elkezdtem dúdolni az Impossible-t.

-Hope! Te úristen'. -mondta egy mély hang. 
Nem néztem oda.. nm érdekel ki az.. 

*Niall szemszöge*

-Hope!- szóltam még egyszer a gyönyörű lánynak.- Niall vagyok!-leguggoltam a kád mellé.. Rám nézett.. A szája elvolt lilulva.. 
Elzártam a csapot, mert már televolt a kád.. 












Megsimítottam az arcát, a kezem véletlenül beleért a vízbe.. 
-Hope, ez a víz jég hideg! Ha nem mászol ki én szedlek ki belőle!!- morogtam rá.

-Egyedül akarok lenni!-suttogta.

*Jade szemszöge*

Harry haját birizgáltam miközben beszélgettünk.
-Mit szeretnél ma este csinálni?- kérdezte Harry.
-Nem tudom.- motyogtam szomorúan.
-Héé!-mondta miközben felemelte az állam, hogy a szemembe tudjon nézni.- Mi baj?
-Semmi.. csak féltem Hope-ot.-suttogtam és hozzábújtam, mellkasára helyeztem a fejem és ujjaimmal körbe rajzoltam  a tetkóit.. 
-Úgyis kibékülnek!- mosolygott majd lágyan megcsókolt.. meleg nyelve az enyémmel "harcolt."
Ráültem lovaglóülésben és megharaptam az orrát amire morgott egyet..
-Ezt miért kaptam?- kérdezte.
-Csak jólesett..- mosolyogtam. 
-Nekem is jól esne egy-két dolog!- célozgatott. 
-Hékás!- duzzogtam viccből, meg akartam ütni a mellkasát de elkapta a kezem és hirtelen alá kerültem.. :$
Gyorsan megcsókolt, a szája a nyakamnál járt, éreztem ahogy a nyelvét végighúzza rajta.. 
Kezével megmarkolta a fenekemet, erre megugrottam.. Felkuncogott.. 
Gyorsan kicsúsztam alóla..
-Jó, Harold hagyj békén!- mondtam neki röhögve.- Ne kínozz!
Erre elmosolyodott.. 
-Tudod..ez még nem volt semmi ahhoz képest amit tudok!- mondta kidugva a nyelvét és fel-le mozgatta. 
Felállt, majd lassan közelített.. 
-Ha-Harry!- suttogtam amikor derekamnál fogva magához húzott.. 
Megnyalta a mellkasom.. Bizseregni kezdett az új érzéstől.. Megfogtam a fejét.. felemeltem a két kezem közé fogtam az arcát.. Lassan megcsókoltam.. Amikor elváltak ajkaink elmosolyodtam és belefúrta tekintetét az enyémbe.. Ellöktem magamtól..
-Jó, Styles hagyj békén!!- mondtam mosolyogva, és kimentem a szobámból.
Lementem a konyhába.. 
Megálltam a hűtő előtt és nézelődtem a finomságok között.. 
Hirtelen két erős kart éreztem meg a derekam körül, majd egy test hozzám simult.. 
-Harry.. komolyan mondtam!-kuncogtam. Szembe fordított magával.. Elkábított smaragdzöld szemeivel.. 
Muszáj volt megcsókolnom.. Elégedetten mosolygott, majd Ő akarta letámadni ajkaim, de akkor.. Niall rontott be.

-Niall, mi a baj?- kérdeztem, mert nem szólalt meg. 
-Hope.. fent..a kádban.. -mondta szaggatottan.
Gondolkodás nélkül felrohantam.. Berontottam a fürdőszobába.. 
-Úristen' Hope!!!- kiabáltam, és odarohantam.. -Azonnal gyere ki!- ordítottam rá könnyeimmel küszködve.
Nem válaszolt.. Nem mozdult.. 
-ZAYN!-kiabáltam neki.. Egy pillanat alatt itt termett.. 
-Mi történt?-szinte betörte az ajtót.. Ránézett Hope-ra..
-Jesszusom, Hope!- Zayn a kád mellé lépett és kihúzta Hope-ot.
A kezét vágások borították.. :S
Zayn magához húzta Őt.. De Hope ellenkezni kezdett.. 

*Hope szemszöge*

-Hagyj békén!- mozgolódtam Zayn karjaiban, de olyan erősen fogott, hogy nem tudtam "kiszabadulni."
Zokogni kezdtem.. Jade lépett mellém. Nyugtatás kép hátamat kezdte simogatni.
-Gyere, végy fel tiszta ruhát!- mondta Jade egész nyugodt hangnemben. Zayn elengedett, Jade pedig a kezét nyújtotta amit elfogadtam.

Kivett pár száraz ruhát a szekrényemből..
-Menj, végy egy forró zuhanyt és bújj ágyba!- mondta húgom. 
Szemében egyszerre láttam aggodalmat.. És megértést.. 
Aprót bólintottam és visszamentem a fürdőbe.. 

*Jade szemszöge*

Leültem, Hope ágyára és lehunytam a szemem.. Bárcsak itt lennének most anyáék.. Ők biztosan tudnák, hogy mi tévők legyenek.. 
Szemeim megteltek könnyel.. Úgy hiányoznak! ♥
                                                                            ***
-Kérlek, ne sírj!- mondta egy lágy hang.
Harry ült le mellém.. Hozzábújtam.. Hallottam a szíve dobogását ami megnyugtatott és lassan álomba ringatott.. 

*Pár órával később*

Harry ágyában ébredtem.. De Ő nem volt mellettem.
Kikeltem az ágyból és átmentem Hope szobájába.. Nagyon aggódom érte. 

Nyitva volt az ajtó.. Hope sehol.. Vízfolyást hallottam a fürdő felől.. 
Elfogott az aggodalom.. valami történt..érzem. 

Benyitottam... 

Hope nincs bent... 



1 megjegyzés: